From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Zsolt Nagy
Sent: Tuesday, May 12, 2020 9:28 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: [Techinfo] Redmenta kérések

Kedves Mindenki!

Redmenta esetében lenne pár kérésem:

1. Kitöltettem a tesztemet 20 tanulóval, de ebből 3 tanuló eredményét ki
szeretném törölni, mert nagyon rossz lett, és újra íratni velük, milyen
megoldást javasoltok?

2. A megírt tesztek eredményeinek kitöltési dátumát, van-e lehetőségem
módosítani: pl. 2020.05.12 helyett -> 2020.05.04-re szeretném módosítani?

3. Amennyiben én vagy valaki más ellenőrzés céljából kitölti a tesztet és nem
akarom, hogy ott legyen a többiek eredményei között, hogyan tüntethetem el, de
a többiek eredménye megmaradjon?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Szép napot!

Üdv: