From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> on
behalf of fbol...@gmail.com <fbol...@gmail.com>
Sent: Friday, May 15, 2020 11:27 PM
To: 'Techinfo' <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: [Techinfo] Megtett útvonalat mérő egyszerű eszköz

Sziasztok!

Van egy kedves ismerősöm, aki egy akkumulátoros, mozgássérültek által használt
kis járművel közlekedik.

Az akksik elmondása szerint kb. 30 km megtételére alkalmasak. Szeretné mérni
valahogy a megtett távolságot, hogy tudja mikor kell visszafordulnia, hogy
hazaérjen.

A manapság erre a célra alkalmas modern okostelefonok, alkalmazásaik és a
GPS-ek nem jöhetnek szóba, mert nem ért ezek kezeléséhez és nem is tudja
megtanulni.

Azt mondta, hogy kerékpárokra léteznek ilyen egyszerű kis kütyük, aminek a
kezelése számára érthető. A problémája csak az, hogy ezek a kerékpár küllőire
szerelt kis kiegészítővel működnek, viszont az ő járművén nincsenek küllők.

Remélem sikerült érthetően elmondanom, mert első hallásra én sem értettem
pontosan mit akar.

Tud-e valaki segíteni, típus megadásával vagy bármilyen információval. Én
keresgéltem a neten, de csupa „okos” eszközt dobott ki, amik nem felelnek meg
neki.

Előre is köszönöm!

------

Üdv: