A főszálhoz visszatérve: ma egy diákunk emelt közismereti infón nem tudott
az általa bejelentett PyCharmon programozni, mert a vizsga helyszínén nem
sikerült két rendszergazdának sem megoldania, még cseregépre átültetve sem,
hogy valamelyiken elinduljon neki a program. :(
Akkor most mi van? Hogy voltak azok a gépek, hogy volt az a vizsgaközpont
felkészülve az emelt informatika lebonyolítására?!
A jegyzőkönyvbe természetesen csak annyit írtak, hogy cseregépre kellett
átülnie és időhosszabbítást kapott, kb 25 percet, ha egyáltalán tényleg
annyit kapott, mert a pontos körülményeket nem ismerem, csak a szaktanára
keresett meg tanácsért a további teendők miatt.

Zoltán Kovács <koczk...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 18., H,
18:08):