Bocs, rossz helyre ment.

-----Original Message-----
From: Farkas Gábor <fargabor...@gmail.com>
Sent: Monday, May 18, 2020 9:37 PM
To: 'Techinfo' <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Középszintű ér. inf ismeretek 5. feladat hivatalos megoldása

Megnéztem a hivatalos megoldást, kicsit meglepődtem.
Jól látom, hogy addig próbálgatja, amíg nem kap a feltételnek megfelelő
feladványt és így éri el a véletlenszerűséget?

Potenciális végtelen ciklust nem írunk a programba.
"Megoldását úgy készítse el, hogy az azonos szerkezetű, de tetszőleges
bemeneti adatok mellett is helyes eredményt adjon!"
Ez mennyire lesz jó, ha a keresett feladvány típusból 1db van, és a többi
típusból 10 millió?
Vagy középszinten ez elfogadható?

            //5.feladat
            Random Veletlen = new Random();
            int kivalasztott;
            do
            {
                kivalasztott = Veletlen.Next(0, feladvanyok.Count);
            } while (feladvanyok[kivalasztott].Meret != meret);
            Console.WriteLine("\n5. feladat: A kiválasztott
feladvány:\n{0}", feladvanyok[kivalasztott].Kezdo);

Farkas Gábor