Szia!

A Krétába adminisztrátorként belépve: Importálások --> Gondviselők belépési
adatainak importálása --> Import --> sablon letöltés,
vagy ha már egy-két gondviselő benne van, akkor Importálások -->
Gondviselők belépési adatainak importálása --> Export --> Aktuális adatok
exportálása
Kapsz egy excel-fájlt, amelyet kitöltesz, beimportálsz, és kész.
A jelszavakat úgy generáltam, hogy lehetőleg a szülők ki tudják
következtetni a sajátjukat, de más lehetőleg ne.
https://verespg.hu/node/1145

Miklós