Kedves Tibor!

A DKÜ akkor ad engedélyt, ha már van egy DKÜ export (árajánlat exportnak is
hívják)
Érdemes lenne egy céget megkeresni a közelben, aki konzorciumként szerepel
a DKÜ-n, hogy mire oda juttok, hogy igényt adtok a fenntartónak már legyen
mögötte export. (Nem keresgél a beszerzési referens fölöslegesen heteket.)
Elmondod a konzorciumcégnek mi kell pontosan és ő tudni fogja milyen
cikkszámot kell "lekattintani" (kosár export létrehozásának hívják ezt a
műveletet) , mert a KEF/DKÜ keresőmotorja nem igazán felhasználóbarát
sajnos.
Amint megvan a cikkszám vagy cikkszámkonfig, lemented, majd azt kell
csatolni a kötelezettségvállaláshoz, hogy minél hamarabb meglegyen a
pontosan kért eszköz. Ha nincs fenn DKÜ-n, akkor saját hatáskörben kell
engedélyeztetni a beszerzést, a lényeg, hogy olyat kapj, amire szükséged
van.

 --
Üdvözlettel és tisztelettel:
Halmi Róbert György