Hello

Végül is sikerült beállítani (tényleg nem volt nagy vmi) - lehet nyomtatni
- de csak 'frekventált személyeknek' :)  - akiknek a nyomtatószoftver is
fel lesz majd telepítve az Efop-os gépére. (csak a dhcp-ből kizárt IP-re
(nyomtató) tettem - nem egész szegmensre - ahogy korábban javasolta vki)

Üdvözlet

Ferenc Bajan <ferenc.ba...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jún. 24.,
Sze, 17:17):