Üdv!

Olvastam pár levelezést, de nekem lenne pár egyéni kérdés.

Mi csak most vágtunk bele, mert stratégiát kell írni, és ki akarnánk
próbálni, de elég bonyolult az egész.

1) Kivált ez minden funkciót amit tavasszal használtak az iskolákba? Zoom,
stb, mindenki tudja mikről beszélek. Megéri?

1) Hol lehet azt megnézni hogy sikerült e az aktiválás vagy sem? Nekünk
egyéni domainünk van, megcsináltam a TXT rekordos majomságot, de a DNS
frissülés miatt írt ilyen órákat meg stb, de utána nem tudom mi lett végül
a google válasza. Nehezíti sajnos hogy nem egyedül csináltam, egy kolléga
regisztrált én csak a DNSt csináltam meg a @domain emailt.

2) Mi a helyzet a gyerekekkel? Mi ugye csináltattunk az összes gyerekkel
egyénileg megmondott gmail címet hogy így küldjék az anyagot. Viszont ez
nem világos, hogy ha mondjuk aktiválnak akkor itt pl. egy konferenciára
csak a @domain.hu email címmel rendelkezőket engedi fel, vagy nem kell és
elég ha csak a tanároknak van és meghívható sima gmailes is? Saját domainre
330 emailt csinálni...