Hello!

Van Gmail és a UPC-s levelek át vannak irányítva már, mert első nekifutásban
ez látszott megoldásnak, hogy megkerüljük a UPC-t.

Az ügyfél MAKACS!!!!! Nem akar csak Outlook-ot és UPC mailt.

Az életben meg nem győzöd semmiről.

Nekem az ügyfélszolgálat vállrángatós és logikai bukfencet tartalmazó
válasza az, ami miatt ráncos lett az arcom.

------

Üdv:

Boldog Ferenc

Egy gmail a megoldás, hidd el törődj bele és nem lesz többé gondod vele.
/van azzal minden más probléma is amit nem írtam le/

Esetleg forwardot (is) csinálsz a régi szolgáltatói címről, így aki oda
küldi a levelét azt is megkaphatod, feltéve hogy a szolgáltatói rendszer
működik. :) /nem mindig szokott/