Szia!

Ezek az ata-k érzékenyek a link változásra.
Én sokat használok jelenleg is ezekből és a probléma akkor áll fenn, ha megszakad az internet kapcsolat pár percre és a sip szerver interneten van!
Ilyenkor nem mindig regisztrálnak vissza .

Próbáld ki, hogy kihúzod az ata-t és 10 inkább 20 PERC elteltével dugd vissza áramba.
Ez a hosszabb szünet nem tudom miért kell, de ezeknek ez szokott segíteni.

Ha nem oldja meg, akkor sajnos hálózati problémával lesz gondod, ami most jön ki. mtu probléma / nat helper gond , a sip protokoll érzékeny ezekre, a sulinet pedig tunnelezett hálózat, annak minden hátrányával.

Ki a szolgáltató? ephone ?

Remélem segítettem!
Üdv!