Én is SDS-el vettem fel őket CSV-ből Rideg Marci anno azt mondta lesz rá valami
megoldás, hogy újra szinkronizáljuk  valahogy őket. A törölgetés nem opció kb
700 user és 240 csoport van. Kézzel megőrülnék szerintem.

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Máté Fehérvári
Sent: Tuesday, August 4, 2020 9:48 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Office 365 új tanév beállítása

Sziasztok!

Én még azzal is kiegészíteném a kérdést, hogy ha SDS-sel hoztam létre
márciusban az osztályokat, csoportokat, ahol meg kellett adni valamilyen
lejárati határidőt, akkor annak van-e valamilyen jelentősége a
felhasználókra/csoportokra? Vagy ez a határidő csak az SDS-en keresztüli
frissítést érinti?

Nálam a csoportok nevei pl. "3.O - Matematika" struktúrában lettek felvéve, így
valószínűleg kézzel átnevezem őket, csak 140db csoportom van. A csoportok email
címe a régi marad, de aokat nem használjuk.

efemm

<pavaist...@gmail.com <mailto:pavaist...@gmail.com> > ezt írta (időpont: 2020.
aug. 4., K, 0:34):

Sziasztok! Van már valakinek valami ötlete, gondolkodtatok már rajta, hogy
hogyan kellene beállítani az office 365-öt az új tanév miatt? A tanárok
dolgainak outlook, onedrive meg kellene maradni, illetve új tanárok is érkeztek
azokat is fel kellene venni felhasználónak. A diákokat az új diákokkal együtt
osztályt és csoportot léptetni, vagy újraírni az összes diákkal kapcsolatos
dolgokat (osztályok, csoportok stb.). Tud valaki valami infót ezzel
kapcsolatban? Valami ötlet?

Üdvözlettel:

                         Páva István