Sziasztok!

A próbaverzió átváltása normál licencre:
https://sulikon.freshdesk.com/support/solutions/articles/62000202662-oktat%C3%A1si-jogosults%C3%A1g-ellen%C5%91rz%C3%A9se
leírás alapján elküldtem a kért dokumentumot tegnap mára már meg is van!
Elfogadták a dokumentumot, visszahívtak, e-mailben leírták mit is kell
tenni. Bemásolom a leírást:
"Ahogy ígértem, elküldöm a leírást az edukációs csomagok újbóli
megrendelésével kapcsolatban:

Az egyik lehetőség: Portál - Felügyelet - Számlázás - Az Ön termékei, itt
az edukációs csomagra kattintva lesz egy opció, hogy előfizetés
felfejlesztése (vagy átkonvertálása), ekkor végig kell menni egy vásárlási
folyamaton, de nem fog levonni semmit, mivel 0.00 euróba kerül. A fizetési
módnál ha bankkártyaadatokat kér, a görgő menüben át kell váltani banki
átutalásra (InvoicePay).

A másik lehetőség: Portál - Felügyelet - Számlázás - Szolgáltatások
vásárlása, itt meg kell keresni és egyesével megrendelni az ingyenes A1
csomagot diákoknak és oktatóknak külön-külön."

Tényleg 0 a levonás! És a licencek száma is megugrott!
És a https://sulikon.freshdesk.com/support/solutions oldalon van egy
leírás, miként is lehet lecserélni a A1-et A1 Pluszra. Azzal még nem
próbálkoztam.

Remélem, tudtam segíteni!
Üdv
Vendel