Zsolt!

Első körben frissítsd a fog-ot a legfrisebb stable kiadásra!
Molnár Péter is írta egy másik szálban, hogy hasonló problémával küzd!

Jövőhéten már dolgozok és letesztelem azokat amiket írtatok, nekem májusban nem volt gondom az imageléssel.
Minden gépet feltelepítettem a szünet előtt a fog-al.

Nálam mbr-es telepítés win10 x64 2004 professzionál os-űk a gépek + fog 1.5.8 debian10-en . (szóval a legfrisebb verzió mindenből)
A lemezképek a tavalyiak, csak csináltam egy release upgrade-t.

Feltételezés: nem lehet memória hibád?? , több gép ugyanezt csinálja?
A szerver adattárolója nem lehet hibás? (hdd vagy ssd)
A szerverről tudnál több infót?

ui: switch nem hinnám h gondot okozna, legkisebb esélye ennek van
Üdv!