Szia!
A privát szegmensbe van rákötve, a szerver eddig sem adott dhcp, azt egy
Pfsense csinálta meg a routolást, is, ezt szeretném kiváltani, mert a
jelenlegi funkciója már csak a dhcp, a net tiltást a kollégák nem
használják, pedig ők kérték.
Úgy elég érdekes a dolog, ha fix ip-t adok neki, akkor nem látja a
sulinetes DNS szervereket, dhcp-vel látja, a dashboardon hozzáadtam, hogy
legyen fix ip-je, de a mac címet nem ismeri fel, s nem azt az ip-t adja
amit kellene.
Üdv: Czita Zoltán

Tiba Csaba <tibacs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug. 18., K,
12:04):