Szia,
a letöltött fájlban nyilván nem a mail címet fogod megváltoztatni, hanem
mondjuk az OU-t illetve másodlagos mail címeket, vagy a név pontosítását.
Én töltöttem már fel ilyet , s maradt minden a régiben, igaz nem
kattogtattam végig az összes alkalmazást, de amit én néztem az maradt.
Én létrehoztam egy teszt ou-t és ott tesztelgetem az ilyen módosításokat.
Azon gondolokodtam, hogy lassan lehetne egy külön Gsuite-os
rgazdai levelező listát létrehozni. ;)
Ildikó

Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug. 17., H,
16:03):