From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> on
behalf of Gyulai László <gyul...@turr.sulinet.hu>
Sent: Wednesday, August 19, 2020 12:02 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Office 365 felkészülés a 2020/21 ranévre, első levél

Nálunk a tanároknak A1 _és_ A1 Plus licenc is be volt pipálva, ki is adta a
script a licenc csere oldalt.

Az a szkript meg nem bírt a szituációval, a már létező plus licencek miatt azt
hozzáadni nem tudta, és emiatt az A1 eltávolítás részt se csinálta meg.

De átreszeltem, hogy ahol A1 és A1 Plus is van, ott csak az A1-et töröltem.

Most már jó eredményt ad az ellenőrzés is, csak A1 Plus van mindenhol.