bevallom töredelmesen, hogy nekem is sok helyen ugyanaz a jelszavam.
amennyi helyre kell már jelszó, nem kivitelezhető, hogy mindenhol más
legyen. Szerintem... de kövezzetek meg. Nyilvá lehetne valami okos dolgot
kitalálni, hogy pl az utolsó karakter mindig más, ami utal esetleg az
oldalra. De korábban azt mondták, szerintem ez ma is áll, hogy egy hosszabb
jelszóval több gond van, mint egy rövid, de sokféle karaktert tartalmazóval.

Valent Zsolt <zsval...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug. 19., Sze,
13:33):