A Munka1 munkalap A:A oszlopában legyenek a nevek, B:B oszlopban az alma
X-ei, C:C ben a körte, D:D-ben a banán...

A másik munkalap A:A oszlopában vannak a csoportba járók neve, B oszlop az
almáé...
A B3 cellába ezt írd: =INDEX("Munka1"!B:B; HOL.VAN($A3;"Munka1"!$A:$A;0);1)
Ezt a képletet másold mindenhova a gyerekek neve mellett (lehet húzással és
Ctrl+C-vel is), kivéve az összegzés sorába. A csoportnévsoroknál meg fog
jelenni az adott gyerek választása, ugyanúgy X jellel.

SzTZs