Sziasztok!

Akkor ez tuti supportostól függ, mert nekünk is vásárolt domainünk van,
mégis kérték azokat, amiket Hábel György kollégától.

Én ma indítottam újra, s ott tartok, ahol Sándor, viszont a dokumentumokkal
ellentétben, már 30 nap a próbaidő. Hasznos lehet, hogy ha KIFÜ egyszer már
beállította a TXT vagy CNAME rekordot, amelyiket kéred, akkor egy újbóli
próbálkozásnál már nem kell kérni tőlük, mert bár újat nem lehet
létrehozni, de a meglévőnek a tartalmát már lehet módosítani.

Most viszont érdekes módon, én sem tudom megsürgetni azzal a support
dokumentummal, ami már volt itt a listán és én is használtam. Nekem nem
rakja bele az "Institution domain name:"-t.
Miután ezt kitöltöttem: https://support.google.com/a/contact/nonprofit ,
rögtön jelentkeztek, de most elküldeni sem tudom.
Érdemes megpróbálni, ha működik. Mielőtt megnyitod ezt az oldalt,
admin-ként jelentkezz be!

A másik dolog, hogy ennyit vacakolhatnak néhány iskolával az az lehet, hogy
valamelyik jószándékú tanár kolléga, vagy diák, már megpróbálta
beregisztrálni a sulit (esetleg nem is egyszer) és ezért jobban
odafigyelnek.

Üdv,
Venczel József

Heitzmann Ildikó <ildiko.heitzm...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug.