2020. 08. 25. 17:50 keltezéssel, Molnár Péter írta:
Hello!
> [...]
Igen

>Hardver drivert, és szoftvert meg önként ne telepítsen, távolítson el.
Igen, de ez a korltozott userrel megoldott.

>egészen pontosan egy plusz megerősítéssel, ami ráépül az alap rendszerre
De miert?
Most irtad, hogy a korlatozott jogok elegendoek. Akkor mi az ami miatt KELL a rendszergazdai jog?

Valóban félreérthető az első bekezdés :(

Miért:

 * 120GB SSD
 * Win + office + alap util + felhaszálói prg + oktató prg
 * szeretném, ha minél kisebb terület lenne foglalt, még akkor is ha a
   plusz rg profil nem lenne "gigantikus" helyfoglalású
 * egyszerűbb 1 profilt karbantartani
 * csak az engedély nélküli telepítést akarom tiltani

Köszönöm!

üdv