Én csináltam ilyent. A szerveren van egy megosztáson egy csv fájl a mac-gépnév listával, a gépeken futtatott powershell script generálta.

A megoldás unattend.xml + setupcomplete.cmd + powershell alapú, sysprep után van mentve az image.

Nálam csak sima clonezilla van (nincs fog). A visszaállítás végén újraindítás van, így automatikusan lezavarja a műveleteket. Az image visszaállítás után magára lehet hagyni a rendszert, ha kész akkor az átnevezett, beléptetett gép ott várja a domain bejelentkezést.

Rengeteget szívtam vele, természetesen nem minden illetve nem úgy működik mint ahogy a dokumentációban szerepel (köszönjük Microsoft), és a neten keringő gép átnevezés+domain beléptetés se működik úgy ahogy írták, szintén köszi Microsoft, folyamatosan szednek ki vagy változtatnak meg opciókat az újabb win10 verziókon, kb. a 1709 utániaknál már nem mennek az előtte bevált dolgok. Több fázisban, újraindításokkal tudtam megoldani a dolgot hogy stabilan működjön. Ja, és természetesen full beépített microsoft megoldásokkal megy az egész, semmi külső app vagy segédprogram nem kell hozzá, powershell és wmi az egész.

Hol akadtál el? Valószínű tudok segíteni. Most, hogy belenéztem az anyagba, kezdenek visszatérni az emlékek, pedig nemrég készült a covid alatt az egész gyakorlatilag 0-ról. Úgyhogy talán tudok megoldást rá ha valahol elakadtál.