Kis záró adalék:

A ....... viszonteladót nem ismerjük, illetve függetlenül az általuk
használt termék megnevezéstől, csak a termékkulcs birtokában tudnánk biztos
választ adni a Windows operációs rendszer típusára és licencére
vonatkozólag.

Első ránézésre az oldalon található leírásuk viszont eléggé homályos és nem
igazán tekinthető jogtisztának. Azt említik, hogy "Ez a szoftver egy OEM
termék", viszont az eredetiséget igazoló COA-matricát és telepítési
adathordozót nem biztosítanak hozzá. Arra sem térnek ki, hogy előtelepített
OEM vagy Rendszerépítői OEM verzióról van szó, noha, mindkét változat ebben
a formában történő értékesítése nem felel meg a szabályoknak.
Az előtelepített OEM esetén értelemszerűen a Windows operációs rendszernek
előtelepített formában és COA-matricával együtt szabad csak érkeznie, míg a
Rendszerépítői változat csak rendszerépítők számára előtelepítés céljára
értékesíthető, mely esetben szintén biztosítani kell a végfelhasználó
számára a COA-matricát és az eredeti telepítési adathordozót.

A fentiek alapján mi nem ajánljuk ennek megvásárlását, mert nem tűnik
megbízhatónak és jogtisztának. Elképzelhető azonban, hogy Refurbished
Windows Operációs rendszerről van szó, mely egyfajta újrahasznosított OEM
licenc, de ez esetben is szükség lenne ennek feltüntetésére és a
COA-matricára. Tudjuk javasolni, hogy a Microsoft Pinpoint
<https://pinpoint.microsoft.com/hu-hu>oldalon kereséssel elérhető
partnereinknél érdeklődj Windows operációs rendszer vásárlása felől.

MARKO Ferenc <ferenc.ma...@gmail.com> (időpont: 2020. aug. 22., Szo, 12:37)