A rövid válasz nem, ilyen finomhangolásokat még nem tudsz csinálni a drive
megosztott meghajtóin. Legalábbis nekem nem sikerül. :d
Jól át kell gondolni, mit szerkesztehet mit olvashat a user, aztán alatta
ugyanazok a jogok.
Viszont van egy  Folder Sharing Beta Customer Sign-up
<https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfrILe0_bPkkI7pxfr-4rHk0qcajrUOHTcmrWPOVLo0SKNF7A/viewform?usp=mail_form_link>
űrlap
amivel csatlakozhatsz tesztelőnek, ha szeretnéd az új verziót kirpbálni,
melyben elviekben lesznek ilyenek is.
Ildikó

Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug. 30., V,
15:30):