Szia, a szervezeti egységbe azért sorolljuk a usereket, hogy a tömeges
törlés/távozás esetén könnyen lehessen törölni (érdemes a diákoknál pl még
belépés éve és osztály betűjelbe is rendezni őket). Azonkívül
szervezeti egységek részére külön lehet jogosultságokat beállítani.
A csoportokat inkább mail tömeges mail küldésre lehet használni, vagy
classroomba-könnyen lehessen tantermeket létrehozni, s abba diákokat
felvenni a szervezetből
De hogy ne legyen ilyen egyszerű a csoportoknak is tudsz
jogosultásgokat beállítani. ;) (Mondjuk ez utóbbinál láttam a megosztott
meghajtók jogosultságainál különbséget. )
Ildikó

Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. szept. 1., K,
9:36):