Bocs! És köszönöm a kérdést. Valóban elírtam az üzenetben. Nem SWG, hanem SWF.

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Tiba Csaba
Sent: Saturday, September 5, 2020 10:17 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Ispring free

Bocs a kérdésért, de

SVG vagy SWF kell neked pontosan?

Csaba

Nagy György <nagygyor...@chello.hu <mailto:nagygyor...@chello.hu> > ezt írta
(időpont: 2020. szept. 4., P 22:05):

Kedves kollégák!

Digitális könyvet készítek, amihez a már korábban elkészített ppt-t swg
formátumba kellene konvertálnom. Több napi kinlódás után kiderült, hogy a
legjobb megoldás az ispring free 3.1 verziója lenne, amit le is töltöttem, de
közben a fejlesztők még a free verziót is ingyenes regisztrációhoz kötötték.
Felvettem a kapcsolatot a céggel, de kódot már ők sem tudtak adni , hogy
miért???????. Ha valakinek lenne egy még kód nélküli verziója, vagy aktiváló
kódja és megosztaná velem, azt nagyon megköszönném.

Kitartást ebben a zűrös időszakban!

Nagy György