Köszönöm a válaszokat!

Közben megoldódott (a zárolás véget ért egy jelszóváltás után), de a
jövőben hasznos lesz, ha ilyesmi fordul elő.

Bocsi, hogy itt kérdem, de teljesen tapasztalatlan vagyok a témában:
Az iskolai közös adminisztrációhoz mi szükséges? Van erről valamilyen
összefoglaló doksi?

Heitzmann Ildikó <ildiko.heitzm...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020.
szept. 9., Sze, 14:10):