Sziasztok!
Előttem egy hp probook 640 g2, win10 64 bites van rajta. Azzal hozta be a
gazdája, hogy a tapipad nem működik, csak egérrel tud dolgozni, meg
időnként rájön, és kikapcsol, ha akkun van. Bekapcsolva hagytam, de amikor
fél óra múlva elkezdte felrakni az 1909-es csomagot, inkább hálózatra
dugtam. Felment rá, újraindítás után az eredmény annyi, hogy most a
billentyűzet se működik. Eszközkezelőben mindkettőnél az eseményeknél van
egy sor: Az eszköz nincsen bekapcsolva (i8042prt). Gugli javaslata szerint
eltávolítottam mindkettőt, de az újraindítás sem hozott más eredményt,
ugyanitt tartok.Ha valaki találkozott már hasonló esettel és sikert ért el,
ne tartsa vissza az információkat!