Szia!

Tulajdonképpen meg is adtad rá magadnak a választ ;o)
Egységesebb, szebb, jobban kezelhető és a kollégáknak is kényelmesebb.
Csak a magam nevében beszélhetek, de úgy gondolom Péternél és a többieknél
is, akik ezzel foglalkoznak, mindig a tökéletességre való törekvés a cél.
Vannak olyan dolgok, amik zavarnak. Pl. ha letörölsz minden felhasználót,
aki szerepel egy kurzusban (a tulajdonosát, tanárait, tanulóit), attól a
kurzus még nem szűnik meg. Az ilyen bolygó hollandi módjára kóvájgó
kurzusokat script-ből meg lehet szüntetni.
Természetesen a kalandvágy, az újdonságok felfedezése, a kihívások keresése
is benne van, de jelen helyzetben ez most másodlagos.
Most elsődleges prioritás, hogy a sulinak legyen napokon belül egységes
online oktatórendszere, úgyhogy már túl vagyok azon, hogy szépen oldjam meg
a dolgokat. Majd év közben lesz időm vele piszmogni.

Másik ok, hogy egyszerűsítsem a későbbi adminisztrációt is. Tehát az év
közbeni változásokat is le tudja követni a rendszer automatikusan és a
tanévváltások is olajozottan menjenek.

Tegnap este feldobtam GitHub-ra a forrást:
https://github.com/Longeye/G-Suite-RobAdmin
Egyszerűsítettem a programon. Eredetileg mindig megvizsgáltam pl. egy új
csoport létrehozása előtt, hogy már létezik-e. Ezeket kivettem és beraktam
egy try szerkezetbe őket. Ez így nem annyira elegáns, de az API hívások
mennyiségét felére csökkentettem. Ami érdekes, hogy így kb. 25%-al több
lett a kalkulált futásidő.
A másik, amin változtattam, hogy kettébontottam a nagy script-et. Az egyik
a pedagógusokat veszi fel, a másik pedig megcsinálna minden mást, ha lenne
rá ideje.
Ezért sajnos maradtak benne felesleges változók és egyéb dolgok.

A következő egy-két napban feldobok hozzá egy egyszerűsített kezelési
útmutatót is, de most elkezdtem dolgozni a B terven.
Jó munkát mindenkinek!

Üdv,
Venczel József

Heitzmann Ildikó <ildiko.heitzm...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020.
szept. 11., P, 7:05):

> Sziasztok, elnézést a láma kérdésért, de miért nem a tanárra bízzátok a
> kurzusok létrehozását, és diákokkal való feltöltését?
> Értem én hogy kihívás, meg akkor szebb, egységesebb, de miért mindent az
> admin csináljon?
> Egyébként sehol nem lehet admin felületen látnia classroom kurzusokat, és
> nem is feladat, hogy azokat menedzseljük.
> Sztem nem bonyolult  egy nyugdíj előtt álló, nem szgép guru tanárnak sem.
> [...]
>>> 58*8=464 kurzus