> Átnevezed őket blabla_001 blabla_002 ...
> Aztán a 001-re feltelepítesz valamit, megnézed melyikre megy fel, az
> alapján átnevezed 001-et. És így tovább.

Nem ertem miert van erre szukseg.
Tabletre csak munkaprofil menjen.
Ha ki kell adni, akkor a tablet felhasznalo nevet atirom a diak nevere.
A megfelelo kurzusokba is felveszem.
Maris dolgozhat. Az email cime mindegy, hogy milyen a classroomban
Eszembe sincs engedelyezni a profilvaltas lehetoseget.
Nincs ertelme
Ha telepiteni kell egy alkalmazast, akkor telepitem mindegyikre, 1
mozdulattal.
Szerintem ezt ti tulgondoljatok.
Péter