Sziasztok,

Volt kis időm, így vasárnap délután és tesztelgettem az alapján, amit Péter
írt korábban (munkaprofil és társai) de nem vagyok előrébb.

Szóval az alanyok Huawei MediaPad M5 Lite (Android 8, még van Play áruház)
1. verzió: Tablet indít, telepít, intézményi email cím megad.
2. verzió: első körben NEM intézményi email, Android Device Policy (ADP)
telepít, majd intézményi fiók

Tapasztalatok:
Mindkét esetben a feloldás előtti képernyőn: A készüléket a vállalata kezeli

De az első esetben gondolom ADP hiánya miatt Személyes fiók jön létre,
legalábbis a Beállítások-Fiókok részben ezt írja. Elérhető a kezdőképernyőn
egy alkalmazások gomb, amellyel az összes alkalmazás elérhető, az is, ami
nem a vállalati telepítésből jön. Play áruházban csak az engedélyezett
appok elérhetők. A telepítésre kijelölt appok nem kerülnek kezdőképernyőre,
hanem ömlesztve a többi között jelennek meg.

2. esetben egy vállalati fiók jön létre a fenti helyen, létrehoz egy Work
mappát a kezdőlapon és ebbe telepíti a kijelölt appokat. Egyetlen további
app sem érhető el, nincs Alkalmazások gombom.

Problémáim:
Nem tudom szabályozni, hogy melyik szervezeti egységben, melyik appok
települjenek, csak fő szervezeti szinten (Ha minden szervezeti egységben
kikapcsolom a mobilkezelést, kivéve ahova a tableteket rakom, akkor
gondolom ez nem gond)
Azt, hogy ne lehessen törölni egy appot, szintén csak fő szervezeti szinten
tudom beállítani. Ha ezen változtatni akarok, akkor Business előfizetés
kellene.

Nézem a Számlázás részt "G Suite iskoláknak" ingyenes
Kellene itt még lennie valaminek? Illetve a G Suite Enterprise Education
gondolom csak a próbaidőszakban ingyenes

Cél: Tablet telepít, intézményi fiók beállít és települjön minden kijelölt
app, a telepítendő appokat rakja a kezdőképernyőre, akár mappába, de legyen
elérhető a tableten lévő egyéb app is, pl egy számológép

Köszönöm