Szia!

Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 9., P,
11:55):

> Sziasztok
>
> Kolléganő jelezte, hogy a fenti gépe többször csinálja azt, hogy leáll
> teljesen váratlanul (kikapcsol)
> van amikor gyakrabban, van amikor hetekig semmi. Van valamilyen kísérő
> hang (zene) de ezt nem sikerült belőni, hogy mi lehet, valami ereszkedő
> dallam, olyasmire gondolok, mint amikor lemerül valami eszköz akksija, és
> akkor szokott ilyen hang lenni.
> Naplók semmit nem tartalmaznak.
> Merevlemez, memória teszt megvolt, driver frissítés megvolt, egy darabig
> oké is volt, de tegnap újra jelezte, hogy leállt, azóta még nem tudtam
> [...]
Ettől függetlenül lehet akksis, a múlt héten vittem a tankerbe egy ilyent,
először az is leállogatott, ha akkun volt, tápról elment két napig, amíg
vizsgálták. Aztán kiderült, hogy - bár a win nem jelezte, hogy rossz lenne
az akku - nem töltődött, csutkára lemerült az akku és nem vette fel a
töltést. Na ekkor már látszott az akku ikonon, hogy töltés 0 %, nem
töltődik. Még garis volt.

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>