...igen, többek között ez nálunk is probléma, a rendszergazdánk már
folytatott egy értelmetlen beszélgetést erről a kifüvel, mert még új
tanár-felhasználót sem lehetett létrehozni az eduroamhoz, pedig van pár új
kolléga, de még a problémát sem akarták megérteni, nem hogy kezelni, pláne
megoldani.

Zoltán Kovács <koczk...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 15., Cs,
20:54):