Hello

Megpróbálod Libreoffice Writer-rel. Ha sikerül - visszamented docx
formátumra (vagy ami megmarad belőle).
~ Ha otthon meg tudja nyitni - ami ilyenkor általában csak városi legenda
:)  de tételezzük fel, hogy igen) - akkor
 'út közben megsérülhetett - mikor rámásolta/elküldte pl. - ekkor csak
küldje újra.

techinfo kalmar <kalmar.techi...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt.
16., P, 9:30):