Én se fűzök hozzá sok reményt, mert nem foglalkozik vele a yard érdemben :(
A héten a parkoló autónkat megtolta valami platós autó (motorháztető
sérült, a kb. 7-8 cm-rel kijjebb lévő rendszámtábla sértetlen), de egyelőre
válaszra se méltattak. Nekem is van fedélzeti kamerám és az előző autómnál
szükségem is volt rá, amikor egy kutya kiszaladt elém én meg elcsaptam.
Igen, jó a 60 fps, sokkal jobban felismerhető a rendszám.

Tiba Csaba <tibacs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 17., Szo,
17:30):