Sziasztok,

újra nekiálltam Unifinek.
Eddig a suliban volt egy, ami szépen működött, most beüzemeltem egy
másikat. Tuti, ami tuti alapon resettel indítottam. Újraindult és szépen
működik is.
Viszont az, amelyik eddig rendben ment, az nem akar.
A Controller felületen, ahol eddig minden oké volt, most vagy Disconnect
állapotban van, vagy Adoptingban. Ez utóbbi esetben van Adopt gombom, de
inaktív, nem tudok rákattintani. SSID-t sem szór.
Mit monyákoltam el? Mit befolyásol az, ha betettem egy másikat?
Naívan azt gondoltam, hogy beüzemelem az újat. beemelem a Controllerbe és
működik minden. Ehelyett lett, ami lett.

Köszönöm
Zs