Üdv a Listának!

Ma hozott hozzám az egyik kolléganő egy HP notit és a Java frissítéskor
rendszergazdai jelszót kért. Megadtuk az Ő bejelentkezési adatait, de nem
fogadta el. Továbbra is felugrott ugyanaz az ablak.
Egyik nap nem figyelt oda és valahogy böngészéskor feltelepült neki az
Elements nevű böngésző. Át is állította magát alapértelmezettnek.
A Gépházból ezt sem lehetett eltávolítani, de ha behoztam a Vezérlőpultot,
onnan igen.

Találkoztatok már ilyennel? Én azt hittem ezek a felhasználók helyi szinten
rendszergazdai joggal rendelkeznek.
A gépét szabályszerűen használja, a kapott tartományi felhasználónévvel és
jelszóval, nincs telepítve rá semmi plussz dolog és el sem távolított
semmit.
A Java updatet szeretné most is csak futtatni, mert zavaró, hogy állandóan
kukorékol.
A Java update-nél nem lehet beállítani, hogy ne keressen frissítéseket és
hogy ne is szóljon érte. Ez a funkció nem engedélyezett.

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv,
Venczel József