Nem vagyok se Joomla! guru, se WP, de kipróbáltam mindkettőt. Elsőnek
Joomlaval találkoztam, azt nézegettem, nyilván ez is közrejátszott, hogy
Joomlát választottam. Nem emlékszem már pontosan mi gondom volt a WP-vel,
de az biztos, hogy amennyiben jól rémlik, akkor nem tudtam a képeket
mappákba rendezni, csak valami kiegészítő segítségével.

Fehér Sándor <f...@madach-starjan.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2020. nov.
3., K, 10:00):