Sziasztok,

szívok egy ideje a Plus licensz aktiválással, már Rideg Márton is próbált
segíteni.
Maga a licensz generálás a gond, igaz én hibáztam valamit.
A leírás alapján létrehoztam a 2 usert és végrehajtottam az útmutatóban
leírtakat.
A diák sikerült is, de a tanárnál először elütöttem az email címet, emiatt
utána másik telefonszám kellett és azzal meg már nem csinálta meg.
Admin felületen látom, hogy ott vannak az A1 Plus licenszek a diákoknak, de
a tanári nincs.

Ha lefuttatom az ellenorzes.ps1 fájl, amivel ellenőrizni lehet a licenszek
állapotát, akkor ott azt írja, hogy
"Office 365 végleges diák és tanár licencek: OK
Lejáró, próbaverziós Office 365 A1 diák és tanár licencek használaton
kívül: OK (végleges A1 licencek vannak)"
Pedig a tanári licensz az csak sima A1. Avagy a végleges A1 nem ugyanaz,
mint az A1 Plus?

Ha megpróbálom lecserélni a licenszeket A1-ről A1 Plusra, akkor meg "Nem
sikerült azonosítani a licenceket! Biztos, hogy már legenerálta az A1 Plus
tanári és diáklicenceket?"
A tanárit nem, de a diákot igen :(

Mit tegyek? Segítene, ha 0-ról indulnék vajon? Kitörölni a usereket, újra
felvenni, vagy vajon csak rontok a helyzeten?

Köszönöm
Zs