Ezzel van a probléma, a tanáraink 90% egy gmail regisztrációt képtelen
megcsinálni, mi szopnánk vele... jelenleg azurban ki van kapcsolva a
jelszóváltoztatás, de mégis lehetséges első bejelentkezéskor. A mfa státusz
mindenkinél letilva, de belépéskor ez is él...
Ha központilag letiltunk mindent, s kiadjuk az ofiknak, akkor ők adják ki
újra az elfelejtett jelszót a gyereknek.
1000 user van így épp, hogy nem akarunk szopni