Péter: Köszönöm a segítségedet, vettem olyan toldót, de nem ment át, csak
szakadozva a jel. Vettem elosztós aktív erősítőt, azzal már teljesen jól
működik. Szóval a lista kedvéért, 20+10 méterig működik a fentebb említett
erősítővel.

Üdv: V. Csaba

Tiba Csaba <tibacs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 10., K,
21:00):