-BIOS elem ok  (~3V) ?

-Táp PG jel OK? (ezt egy multiméterrel lehet detektálni, ha megvan hogy melyik az vezeték)

-5V vsb megvan, és 5V -+25%? Ez le szokott kókadni ha elgyengül a táp, de a billentyűzet és egér sokat fogyaszt

-Billentyűzeten felvillannak a LED ek a szokásos módon bekapcsoláskor?

-Valami LED-et tartalmazó pendrájvval is érdemes megnézni, pl bekapcsoláskor nyomkodva a boot menühöz tartozó gombot (HP esetén F9 szokott lenni) a LED-en látszik hogy olvassa a pendrájvot.

A fentiek teljesülnek akkor valami van, nem teljesen agyhalott, akkor megnézném ezt:

https://support.hp.com/th-en/document/c04126730

HP gépeknél sokkal gyakrabban megy ki a BIOS.

Én még kiszedném, és visszaraknám a CPU-t is, és az egész alaplapot kiszerelve asztalon is megpróbálnám (sokszor van olyan hogy megmagyarázhatatlan ok miatt javul meg).