Ha megy akkor jó, de van amikor elszáll és nem ritkán.
Egyébként visszagondolva, lehet hogy "L" betűig jó volt, aztán akinek "K"
betűvel kezdődik a neve már nem volt jó? Mert akik szóltak mind "K" betű
után vannak és nekem se ment se a telefonon, se a laptopomon.

Zsolt

Torma Sándor <torma.sa...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 20., P,
13:20):