From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> on
behalf of Kiss Zsolt <r...@hb.sulinet.hu>
Sent: Tuesday, November 24, 2020 9:16 AM
To: 'Techinfo' <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: [Techinfo] Önkiszolgáló jelszócsere beállítása legyen kötelező

Sziasztok!

Régebben már beállítottam az önkiszolgáló jelszócserét, igaz nem az alábbi
leírás alapján, hanem egy angol találaton mentem végig.
https://sulikon.freshdesk.com/helpdesk/attachments/62000162681

De egyébként lényegében ugyanaz volt, persze nem is lehetne más...

Ma az egyik gyerek értetlenkedett egy kört. Egyből Marci által küldött
script riportjában ellenőriztem megvannak-e a másodlagosak. Látom nincsenek.
De közben kiderült, hogy a gyerek belépett. De másodlagos frissen lekérve is
sehol. Berobogtam mizu, ez hogyan lehet. Erre szemem láttára bemutatta, hogy
feljön neki a login után a másodlagos bekérési oldal, majd a mégsemre
kattintással megy is tovább, szépen átugrotta. Eszembe sem jutott, hogy van
ott mégsem nekik, azt hittem ez kötelező beállítás, mindenképpen végig kell
menni, addig nem engedi tovább.

Így most az a kérdésem, hogyan tudom kötelezővé (remélem lehet) tenni ennek
a beállítását? Tehát amíg nem adja meg, addig ne tudjon semmit sem csinálni.
Ugyanis ezek fognak először jönni, hogy ők elfelejtették a jelszavukat, az
tuti...

Zsolt