Sziasztok!

Most kerültünk abba a helyzetbe, hogy configurálni kellene a kapott HP-t.
Eddig 1 VLAN volt, a gyári, ip ről elérem de csak megnézés mód van, belépni
nem tudunk. Console porton tudunk csatlakozni, a setup utasításnál
megadott jelszóval sem tudunk belépni.
Van valamilyen admin jelszó beállító utasítás is vagy valami hasonló?
Köszi
KI

Üdvözlettel

Kiss István