Szia, fel kell venni a kurzusba tanárnak, nincs más megoldás.
Ha meet-en találkozik a gyerekekkel, az kb olyan, mintha ismeretlenül
bemenne az osztályterembe. Egyébként én nem ragaszkodnék hozzá személy
szerint,hogy engem meet-en helyettesítsenek, kiadnék nekik/kiadatnék nekik
időkorlátos feladatokat, amelyeket az adott időben kell elvégezni. De akkor
sem esik le a karikagyűrű az ujjáról senkinek, ha épp elmarad ilyen esetben
az órájuk és nem egésznap a gép előtt ülnek a gyerekek, meg valljuk be
utolsó hét van a téli szünet előtt, az is lehet hogy már nem kell ezen
agyalni.  Persze tudom, hogy nem pont erről a hétről szólt a kérés.
A levélküldésről meg annyit, hogy rá kell szoktatni, hogy olvassanak! oda
érkezzen a fontos infó mindenről. Nem nagy mutatvány nekik beállítani a
telefonjukon, hogy két postafiókot nézzenek. ;)
Ildikó

József Venczel <venczel...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. dec. 15., K,
10:40):