Ha a 70-80e árat nem vállalja a fenntartó, akkor az SM883 nem játszik, de szerintem a PM sem.

A kingston DC szériát nem ismerem, de a konzumer széria abszolút nem ajánlott a Kingston-ból, és a témaindítóban is olyan van. Annyiért lehet rendeset is kapni, nem egy cimkéző cég ki tudja melyik hónapban honnan összelegózott komponenseket tartalmazó termékeit. Sajnos nagyon rosszak a tapasztalatok a konzumer kategóriás Kingstonokkal, mind megbízhatóság, mind teljesítmény dolgában. Nem a dobozból kivéve (bár akkor is), de némi használat után már biztos. Illetve kompatibilitási és megbízhatósági gondok is vannak. Én biztos nem vennék itthonra Kingston A és UV szériából, nem hiányzik az nekem, és olyan kicsik az árkülönbségek, hogy bármelyik helyett lehet annyiért/olcsóbban/minimálisan drágábban normális ssd-t is venni.

Datacenteresből tényleg talán a DC450R 960GB még átnyomható, a DC500M 960GB már drágább.

Ha mégis marad a konzumer kategória, akkor inkább olyant néznék, ami valódi gyártó terméke. Samsung, intel, Crucial (a Micron saját márkája). Itthon nekem Crucial MX500-ak vannak, 5 év garanciával (sok helyen csak 3-al adják). Pl. https://iway.hu/termek/crucial_1tb_2_5_sata3_mx500_ct1000mx500ssd1/117169 De samsungok is vannak, 830, 840 pro, 860 evo. Eddig nincs velük gond azon kívül hogy fogy rajtuk a tárhely :)