Csatlakozom...
Ma 13:50-14:35 között tartott Classroomos órámon furcsa jelenségeket
tapasztaltam, aminek jelentős részét megmagyarázná, az, hogy az első
bejelentkezőnek van joga kidobni a többieket.
A hivatkozás ahonnan az órát indítom, a Classroom állandó linkje (kint van
a Fal-on)
Ma több diák korábban bent volt.
Az óra kb felétől voltak zűrök: egyik-másik diák kilépett óráról, volt,
akinek többször vissza kellett jelentkeznie.
Most kivételesen én tartottam prezentációt. Egy ponton bezárult a
prezentálás.
Volt egy pillanat, amikor mindenki eltűnt, majd visszatért (emiatt
lehetséges, hogy nem (csak) diák okozta, hanem egyéb hálózati hiba is volt)
Végül 14:27-kor megszakadt a kapcsolatom. (Mellesleg a böngésző ablak is
bezárult.)
Amikor újra megnyitottam, nem tudtam visszajelentkezni a Classroomból a
Meet-be, azt mondta, hogy érvénytelen...
Egy másik csoportban kipróbáltam, oda be tudtam lépni.
A problémás csoport beállításaiban a Meet-linket "visszaállítottam",
(14:32) azután már be tudtam lépni, de nem volt bent senki. Viszont
14:34-kor írt az egyik diák, hogy most már őket is kidobta. (Szerintem ez
én voltam,  visszaállítás hatása lehetett.)

Gyanús dolgok:
Eddig soha nem volt ilyen, most meg szinte egyszerre a Veres Péterben és a
Szerb Antalban is?
Közvetlenül utána ugyanazzal a módszerrel egy másik csoporttal semmilyen
probléma nem volt sem a hálózattal, sem a tanórával, de ott nem én
prezentáltam, hanem a diákok (feladatmegoldás úgy, hogy felváltva egy-egy
diák megosztja a képernyőjét).

SzTZs