Gondolom nem SATA SSD van benne, hanem M.2 nvme.

A 2 legújabb windows telepítőnek ezzel sem szokott gondja lenni (pl a 20H2 -nek).

De lehet hogy a BIOS-ban át lehet állítani, hogy minek lássa (pl ACER gépeknél van ilyen)

Az is egy megoldás hogy HDD re telepíted, és amikor már látja az SSD-t akkor átklónozod clonezillával.