Én sem gondoltam adathalász levélnek, csak hát nem ismerős helyről érkezett
és néha még ide, a listára is betéved egy-egy érdekes üzenet.
Leginkább arra gondoltam, valami egyetemi hallgató akar így adatot
gyűjteni, csak nem értem miért kötelező minden mezőt kitölteni. Miért nem
elég a kapcsolattartó e-mail címe?
Meg miért vonta vissza az üzenetet épp akkor, amikor a listán megjelent a
levelem? Kb 2 perc se telt el, de persze lehet ez is véletlen.
Lehet csak beleugrott a kaktuszbokorba (mert "pillanatnyilag jó ötletnek
tűnt").
A valódi segítség ellen (akár kapom, akár adom) nekem sincs természetesen
kifogásom.

Bakos Gabor <bakos...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. jan. 26., K,
17:31):