Szia! Nem Windows feature. Két dolog lehet. A frekvencia el lett állítva és
ezért nem látja, én 50 Hz-re visszavettem (sőt, volt olyan, ahol 40 Hz-re
kellett vissza vennem és akkor látta mindkettőt, a laptopot és egy régi
Acer projektort) és működött két laptopnál is. De volt egy, amin csak a VGA
driver újratelepítése segített. A Win+P is vált a képernyő duplikálás,
kiterjesztés, csak első v. második képernyő között. Néha vakon szoktam
csinálni. Win+p, kurzor le+enter. Ha semmi nem történik, akkor megint ez.
Előbb-utóbb bejön valahol valami:) Sajnos amíg vannak olyan eszközeink,
amik HDMI-s és VGA-s és ezt oda-vissza kell néha egyikről a másikra
megoldani, addig ez probléma marad.

Üdv: Zsolt